Larus delawarensis a Galícia

La passada setmana santa vaig estar a Galícia i vaig tenir la sort de poder veure un parell de gavines gens comunes. El dia 8 m’apropava fins a Cariño, aprop d’Ortigueira, per avistar la gavina polar (Larus glaucoides) que encara aquests dies es pot veure. No la vaig trobar. Vaig trobar la platja on es trobava però no vaig mirar a les teulades que hi ha al port, lloc on es trobava quan no era a la platja. Malauradament, això ho sabria més tard.
No vaig estar més de dues hores, perquè no anava amb observadors d’ocells i no volia posar a prova la paciència de la persona que m’acompanyava. En qualsevol cas no vaig marxar amb les mans buides. Vaig veure aquest adult de gavina de Delaware (Larus delawarensis).
Vaig fer-li unes fotos com vaig poder, amb el cata. No sóc molt hàbil amb això del digiscoping perquè no en faig però volia tornar amb alguna prova. No tenia notícia de que es veies aquesta gavina i també volia contrastar i corroborar l’observació. La cosa que lamento és que sembla ser que els observadors de la zona no l’han vista. Una llàstima, sincerament…. Desllueix una mica trobar una espècie interessant i no poder compartir l’avistament
Daniel González.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Aythya collaris en Lleida

Fantasmas en la noche

Israel: 23-03-2022, Saxicola maurus y Circus macrourus