Deu anys de blog

No m'ho puc creure. Porto deu anys escrivint al blog!

Això és gairebé una biografia. El març del 2009 vaig escriure la primera entrada. I aquí segueixo.

No vaig a fer cap estadística ni cap resum. Però sí diré que me n'adono que totes aquestes narracions han passat de tenir un objectiu (divulgació) a convertir-se simplement en un divertiment propi. I suposo que passar-m'ho bé m'impulsa sempre a no deixar d'escriure.

Tu, Jordi del futur. Sí d'aquí molts anys mires cap a enrere i veus això, si us plau, recorda una cosa que et diré ara: no oblidis mai que passar-s'ho bé és la clau de tot. No deixis mai de mirar ocells, ni de fer les coses que t'agraden. Haig de dir que no crec que ho facis. Tinc ara 46 anys i em diverteixo cada dia. No crec que canviïs gaire, Jordi.

No sé on em portarà la nova etapa de la meva vida que he començat aquest any 2019, amb la Mari, la Sara i la Edisa. Però tot té bona pinta. Ja m'ho confirmaràs d'aquí uns anys. Ja m'explicaràs la teva història.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Aythya collaris en Lleida

Fantasmas en la noche

Israel: 23-03-2022, Saxicola maurus y Circus macrourus